tillbaka

ojojojoj, välrdens bästa bloggerska skriver ett nytt inlägg som vanligt varje dag...eller inte va?
men det är inte målet med min så kallade blogg...det är kul att skriva av sig liksom, sen om det är någon som läser är ju en annan femma.
Men iallafall är jag tillbaka nu från madrid & gran canaria
jag hade haft det otroligt bra! trots att jag glömde min kamera på hotellet i madrid, men det var ju hilton så de kommer skicka hit den igen! *glad* men gran canaria dårå...underbart, varmt utan att det v ar för varmt, killar i mängder, OTROLIGT mycket ögongodis, moahaha!
jahaja, imorgon åker jag till lilla emys landställe och stannar till söndag, direkt efter åker jag till "ex-landet" och kusinerna, kommer hem på tisdag/onsdag och då åker jag till falkenberg, så jag har fullt upp ett tag framöver, så bloggen får vänta tills i höst igen men KANSKE, kanske, blir det något inlägg NÅGONGÅNG! men kan inte lova något :)

NU måste jag sova, klockan är snart 2 och jag ska upp kvart över 8...jag är ju helt jävla äck i skallen! herregud, stygga malin.
så godnatt på er allesammans, och messa på! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0