tjollahopp

Är hemma i huvudstaden igen, känns lite trist men samtidigt är det såå skönt! Så fort jag klev ur bilen och kände den förorenade luften från storstaden blev jag riktigt lycklig! Jag är nog en äkta storstadsmänniska gissar jag på...? Menmen, man kan inte göra något åt sånt, och när jag tänker efter; Jag vill inte göra något åt det! jag älskar ju storstaden! Haha.

Igårkväll var sista kvällen i laxå och den tillbringades med evelina, vi gick runt,runt,runt i laxå och hade allmänt kul, kvällen citat: "vart ska vi gå nu då?" hahahahaha, japp, kanske ingen annan som tycker att det är kul...men inte bryr jag mig heller! hihi. Men jag vill tacka evelina för kvällen och vi får göra om det, med de flygande ostbågarna som sliter sönder tröjor! xD
herregud, ingen förstår nog hr kul vi hade...stackars er

Nu ska jag fortsätta kolla på disney chanel! Jag är tuff, jag vet.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0