dag 1

Dag ett här på mallorca har varit en riktig chillardag, vakna 04.00 i kalla Stockholm, sätta sig i en taxi och dra rill Arlanda, därifrån var det bara att sätta sig på flyget, sova, och sedan var man framme, helt genialiskt! Och så otroligt bekvämt.
Väl framme var det bara att hoppa på bussen och åka till hotellet, en timme med buss är lätt att sova sig igenom det med! På hotellet fick vi vårat rum, lasta av grejer, sen bar det av till lunchen och efter det till poolen. Hitta en plats i solen på en solstol och sen somna där med xD känner att jag varit väldigt trött idag...Efter jag solat & badat några timmar gick jag och min kära familj (pappa & daniel) ner till stranden och kolla läget, ganska mycket ögongodis må jag säga^^ hehe
Imorgon blir väl typ likadan fast då ska jag inte somna i solen, ingen bra idé! Lär ju bränna sönder hela mig då...

Men nu ska jag äta lite mer chips, kanske börja läsa snart och sedan faktiskt sova, JA, jag är fortfarande trött!

Godnatt Partyhatt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0