dag 2

Förlåt! för att jag inte skrev igår då det egentligen var "dag 2" men mitt internet är inte det bästa kan jag ju säga...så igår ville det bara att msn skulle funka och inte internetsidor...liiite mysko om jag får säga det själv. Så jag skriver om "dag 2" nu.
Igår var också en otroligt skön chilldag. Frukost, poolen, lunch, rummet & sova, gå till "stan" och tillbaka, duscha, middag, "ABBA-show" på hotellet, sova.
Och det var i princip min dag.
Igår var det också 32 grader och helt molnfritt.

Det enda jobbiga är att frukosten stänger 10.00, så man måste upp suuuupertidigt! enligt mig...jobbigt värre alltså!!

Nä nu ska jag snart bege mig mot havet&stranden :)

Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0