dag 3

Nej, det blev inte stranden idag, blev som vanligt en slappardag vid poolen.
Upptäckte dock att jag har fått 7 myggbett på benen! Inte bra alls ju! men de försvinner nog någongång...
En annan sak som är J-O-B-B-I-G är att det bara finns klorvatten överallt! I poolen, i kranen, i duschen! Hur fan ska man bli ren egentligen? Typ tvätta håret och sen smutsa ner det igen? *suck* mitt hår kommer bli "barbiehår" som jag hade när jag var lite och simmade. Alldeles plastigt. Usch, men det är bara att stå ut...det är ju ändå bara en vecka jag är här. Sen kommer man hem och då finns vanligt vatten igen! Thank lord alltså.

Imorgon ska vi hyra bil och åka runt lite här på ön, ska nog bli kul, även fast jag kommer somna i bilen som jag alltid gör. Men what the fuck, jag gillar att sova^^
Nu har jag tyvärr inget mer att skriva. Så ni får ha de bra tills imorgon då jag kommer med ytterligare en uppdatering om mitt liv, ni får helt enkelt leva ca. 24 timmar utan mig...så får vi hoppas att ni överlever och inte saknar mig allt för mycket ;)
Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0