dag 4

Tjenare tjenare.

Idag hyrde vi bil och körde runt lite, dels uppe i bergen på den västra sidan, tror jag...men iallafall, det var väldigt fint, även fast jag inte såg särsklit mycket eftersom jag sov, som jag typ alltid gör när jag åker bil, tyvärr blev jag även åksjuk, inte bra! Så det slutade inte särskilt mysigt...men annars var det trevligt, vi åkte till ett supermysigt litet ställe, typ en strand och där fanns det tunnlar i bergen, kuuuul! och fint.

Jag kan även meddela att jag utökat mina myggbett, de är nu 11 stycken. Därför har jag slutat sitta på balkongen på kvällarna, det är för riskfullt! Så nu får jag sitta inne och svettas istället, inte lika skönt men hellre det än myggor!

Nej nu ska jag snart sova. Ha det bra allesammans!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0