helvete.

Jahapp, igår tog det slut med min pojkvän, ex blir det ju. Vet verkligen inte hur jag ska klara detta men det är bara att försöka. Även fast det är lite dömt till att misslyckas måste man ju försöka.
Jag kommer ändå att se glad ut, för sån är jag, men inombords gråter jag floder.
Jag vill bara försvinna från jordens yta föralltid, mitt liv är en katastrof. Jag orkar snart inte mer...men det är bara att bita ihop till sommarlovet och hoppas att det blir bättre av att åka ifrån Sverige. Till varma dagar, svalkande poolar/hav & mysiga stränder. Om 2 veckor åker jag ju till Mallis så det bli nog bra.
Naej, nu ska jag fortsätta kolla på tv och hoppas på att jag mår bättre snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0