hemma

Ja...när jag varit hemma har jag ju varit med Emy och Magnus...alltså inte tillsammans alla 3 utan var för sig.

Första dagen efter jag kommit hem kom denna lilla saken över till mig och vi hade lite krig samt kolla sex and the city. Jag tog även en promenad med honom kvällen efter. Sen åkte han på sin konfa i linköping...^^ Han vill nämligen bli nya JESUS!

Resten av dagarna spenderades med min söta Emy, vi drack frapino, gick runt på stan, åt glass i solen på strandvägen och lekte i humlan. Bättre kan man nog inte ha det?
Sen pkte hon till sitt landställe och LÄMNADE MIG ENSAM!!
Så nu är jag ensam hemma och har det gaanska så tråkigt med min lillebror. Men det är väl så det blir...

Avslutar inlägget med en klassisk bild som nästan alla vänner tagit bild på. Men man måste ju bara?
Så nu ska jag lägga mig. Nog skriver för inatt!
CIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0