imorgon!

Wohooo!

Imorgon åker jag till Mallorca, fatta nice alltså!
bara ligga vid poolen, läsa och steka i solen. Eller på stranden, lösa korsord och bara sova!
Vad man än gör blir det underbart.
Gud vad jag älskar att åka utomlands, kunna gå utan smink och bara bli så brun att världen stannar, typ...?^^
Dock kommer jag sakna massa folk. Men datorn följer ju med, så man kan hålla kontakten ändå :) yey!
Nu känns det som att sommarlovet har börjat på riktigt. Nu kommer livet bara leka fram tills skolan börjar igen, då kanske jag tar självmord, vem vet? Nej nu ska vi inte tänka så. Nu ska jag leva livet och ha så kul som det bara går!

Idag var jag med johan<3 lots of mys!  hehe...

Naej, hejdå allesammans, pallar inte skriva mer nu. POK!<3

Kommentarer
Postat av: Emil

hehe hur jobbigt kan du igentligen ha de ^^ du va ju lixom i NY för typ 2 veckor sen, jävla schteekar liv ;)

2009-06-14 @ 01:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0