Morsning Korsning!

Godmorgon allesammans!


Har inte skrivit sen i tisdags och nu är det söndag, men what the hell. Skit samma.
Veckan har mest gått ut på att må dåligt, försöka repa sig, utan framgång, tills i torsdags faktiskt. Då vi serverade på 9ornas vårbal (superkul by the way) och vi äntligen fick prata, och egentligen mer än det. Sedan dess har jag iallafall mått bättre och ja, dagen efter upphörde mitt singelliv igen :) Även fast vi kommer ta pause under sommaren så känns det mycket bättre!

Skolan har varit otroligt slapp så det är ju super skönt!
I onsdags var det sista riktiga skoldagen, moahahaha! 
I torsdags var det Gärdesspulsen, jag och Sophia sprang/gick 6,3 km på 45 min. Sen var jag i Emmas skola och väntade på enne så jag pratade lite med navid, den trevliga pricken! Efter det var det som sagt 9ornas vårbal, kulkul, trots att jag och Emy kom sent så var det kul ändå. Och så fick man ju 100 kr för allt så det var ju bra. Även fast jag, emy, kim, agnes och emil hade det jobbigaste och otacksammaste bordet (Texas).
I fredags fick man välja bollsport i gympasalen eller bada på Eriksdalsbadet, klart man valde bada, myspys, kul med sophia, agnes, kim och johan. Och den läskiga gubben i bubbelpoolen var ju också speciell, eller vänta, det fanns en speciell gubbe i varje bubbelpool xD scaaaary! men ändå lite kul.

Igår var jag och emy på stan för att hitta presenter till Mikaela, vi slutade på BR och köpte en vattenflaska som det stod Mikaela på, en prinsesstiara och pompoms. Fin present till en 15-åring tycker jag! Så igårkväll var vi på hennes fest/middag. Jag och Emy kom nästan två timmar försent pga att vi missa vatenda tåg som gick att missa! och lite andra saker innan då...men när vi väl var där var det kul. Bilder kaaaaanske kommer...vi får se :)
Nu orkar jag inte skriva mer.
Pusshej din gay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0