ojski bojski!

ojojojoj! FÖRLÅT! jag som tänkte vara duktig på mallis, så bloggar jag bara i 4 dagar och ger sedan upp, jag är då hopplös! Men nu är jag tillbaka(a) Förlåt om ni saknade mig alldeles för mycket, men jag har ett liv utanför en blogg lixom. Men de sista dagarna spenderades likadant som de första, sola, bada, poolen, stranden, äta, sova, lääääsa, lyssna på min älskade ipod och gå runt lite. Sista dagen var väl den som var mest "annorlunda" om man jämför med de andra, då började dagen på playan, rikrigt nice ställe, sedan åkte vi in till palma eftersom jag hade ett shoppingbehov! Jag fick min broder att köpa liiite färggladare kläder och hann köpa 2 linnen själv. Så det räckte för tillfället. Nu i dagarna har jag varit med magnus och emy. Riktigt fina vänner detdär måste jag säga! Thankyou för dagarna.

Jag antar atta alla läääängtar efter mina "mallis-bilder" så jag ska väl ta och lägga upp några, det blir inte särskilt många eftersom jag tog typ 600 bilder orkar jag bara välja några. Annars blir det för jobbigt för lilla mig!

I helgen åker jag till laxå, mitt typ landställe för att träffa min supercoola farmor på hennes bondgård! Jag är ju en djur-älskare så den passar mig fint. Hon har ju skaffat en ny hund, en gul labrador, han heter Mirre. Vill så gärna träffa den lilla rackaren! Så det blir väl då, stannar fredag-torsdag. Och har planer på att hinna träffa Per & Evelina. Det blir nog skojj ska vi se. Och självklart har jag med min beloved kamera, går nästan ingenstans utan den! Hihi.

Men nu har jag skrivit ett långt inlägg för att vara mig, så jag ska avsluta nu.
Jag lägger upp bilderna snart också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0