rubrik

Jahaja, igår sov jag i vår husvagn som står hos farmor och det var ju mysigt. Jag läste då ut den enda boken jag hade med mig "Shoo Bre" av Douglas Foley, den var väldigt bra och svår att slita sig ifrån när man väl kom in i den, början var dock lite seg men sen blev den jättebra.
Igår förmiddag åkte vi till Mariebergs köpcentrum där jag köpte 2 par skor & en klänning, bilder kommer nog senare. Och sen var vi på IKEA och jag verkligen älskar IKEA!!! jag köper alltid onödiga saker och det är superkul! Gosh I LOVE IKEA!!!

På dagarna kör vi hö, fikar & äter, sen åker vi och badar, lite av en rutin.
Nu ska jag fortsätta kolla på Morden i Midsummer! :D
CIAO!

Kommentarer
Postat av: ellinor

Det var längesen, hur är det med dig? =)

2009-07-01 @ 20:43:44
URL: http://ryyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0