söndag

Tja!
Idag var jag hos farmor som vanligt, kommer vara det varje dag tills på torsdag då jag åker hem till stockholm igen.
Idag åkte vi till något ställe och kolla fårstängslet. Vi gick runt där i typ 2 timmar, solen stekte, det var brant och högt gräs. Inte så jag helst spenderar min dag men så blev det iallafall. Farmor ramlade ett antal gånger och vi skrattade lika mycket varje gång, mirre flåsade grymt mycket i brist på vatten och Daniel palla inte så han gick till bilen efter typ en kvart. Så varmt det var alltså! Men det är ju lite bra, då blir man brun (a) Men jag har säkert fått 1000 fästingar, festligt va? höhöhöhö, kul är jag ju också.

Igårkväll var jag då med evelina, per & evelina. Vi hade jättekul runt öltältet trots att vi aldrig kom in och att vi aldrig drack något, vilket bevisar att man kan ha kul utan alkohol!
Fast det kan bli jävligt kul med alkohol också^^
Men iallafall, vi gick runt, runt, runt, och såg män som pissa överallt, fan vad kul det var, och vad vi garva! Hade med min kamera så bilder kommer när jag kommit till stockholm där jag har min vanliga dator som står hos mamma, eftersom det bara är där jag kan lägga in mina bilder. Så ni får vänta på bilder.


Nu ska jag fortsätta titta på något dåligt på tvn och chatta :)

Tjenamors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0