synd.

Jag måste säga att det var otroligt synd att Sverige förlorade mot England! Efter att ha vänt ett 0-3 läge till 3-3 på en enda halvlek är inte lätt och det var de värda att vinna för! Berg vad grym som vanligt och så söt så (a) han är typ nya Fredrik Ljungberg, det har ju samma nummer, 9,  lixom! Naej, synd att det blev straffar och stackars Molins, vilket dåligt samvete han borde ha! Verkligen synd om honom. Och jag hatar den där Hart (englands målis), efter Molins stolpträff såg han så otroligt självgod ut och slicka sig om munnen som vanligt, SÅÅ FULT! & äckligt med för den delen.
NEJ jag tycker att Sverige förtjänade att vinna. Otroligt synd iallafall!

Nu ska jag åka till min farmor & hennes bondgård. Jag kommer inte ha så otroligt kul så smsa med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0