dagen.

Dagen blev oroligt rolig, som förväntat. Först vaknar man 7 för att åka till sigtuna, mitt ute i ingenstans! Matchen började 9, vi förorade pga att klockan strulade...Inge bra! Menmen, sak samma, de finns fler matcher :) Efter matchen åkte jag hem och sov lite till, kände att det verkligen behövdes. Nör jag väl vaknat sminkade jag mig och sedan gick jag till stureplan för att träffa Emy. Vi drog till Rigoletto för att köpa biljetter till bion "Friday the 13th" och sen vidare till Manhattan. Där provade vi lite skumma klänningar innan vi gick till Feet First och provade skor :D Jag hittade några otroligt söta!  Vill ha de menmen vi får se. Efter skoprovningen gick vi till gallerian, köpte varsin frapino (vanilj) och satte oss för att spela kort. Som vanligt dårå. När vi druckit upp våra frapinos gick vi till H&M för att prova flummiga klänningar. Sen var det bio-dags! Väl inne i salongen märker vi att vi inte har särskilt bra platser, precis framför några irriterande fjortisar som sitter och skriker innan och är allmänt jobbiga. Herregud vad jag hatar sånt! Men de tystnade när filmen började, tur de, annars hade de fått stryk! (a) Filmen var oerhört bra men ändå sjukt läskig! Emy och jag blev skakis på vägen hem^^ Men tillslut kom jag hem till mig iallafall och då stod Melodifestivalen på, Caroline af ugglas gick vidare! HERREGUD va ja inte gillar henne! Typ en kvinnlig thomas dileva? Herregud asso...

Ska snart lägga upp bilder på de skumma klänningarna vi provade...och skorna :D

pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0