förlåt!

Tjenare.

Först och främst vill jag bara be om ursäkt för att jag är en sån dålig bloggare som jag är, men jag glömmer hela tiden bort...SORRY!

Sen vill ja passa på att "skryta" lite om att det går fett bra för mig i skolan nu för tiden, vg på spanskaprovet och mvg på hemkunskapsuppsattsen. Är verkligen superdupernöjd!

va har hänt i mitt liv den senaste veckan?
månda- va me emma
tisda- va me emy
onsda- va me anna
torsda- va hemma och typ sov
freda (igår)- va me johan<3
lörda (idag)- sovit

igårkväll när jag kom hem från johan slockna jag direkt! Så sjukt, kom hem vid elva, somna lite i soffan, sen kom jag i säng vid 12...imorse vaknade jag 13.00! Fatta att jag sov 13 timmar! Gud, detta är ett bevis på att jag sover dåligt i veckorna, måste sova bättre!
Och nu är det typ bestämt att jag ska till New York & shoppa i maj! Eftersom det var mammas muta för att jag skulle sköta skolan. Och VOILA! det har jag gjort. Ska bli kul att få träffa kusinerna som bor där. Och så kan jag samtidigt passa på att förnya min garderob och göra den fräsch och sommrig! Lovely.

Ojj....ser nu att man ska ha släckt allt, så ja sprang runt och släckte alla lampor och tv-apparater. Datorn är ett undantag (a)
Nu ska jag gå och äta. Hare bra! Pusshej leverpastej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0