häjj

Jahaja, typ kortaste dagen i skolan idag, enbart "annorlunda" ämnen som hemkunskap, b-språk, bild & mentorstid. Riktig slappardag. Efter skolan åkte jag och Emy till Gallerian för att köpa frapino (igen) och plugga matte. Har ju prov på torsdag, gud vad jag hatar MATTE & prov! Värsta kombinationen alltså. Menmen, nu ere ju prov och det finns ingenting jag kan göra åt saken. Så det är bara att plugga på som fan. Men när Emy och jag skulle hem så unnade vi oss en brownie pga pluggandet, den var så otroligt god! Sen gick vi hem för att försöka jobba bort den, men frågan är om vi lyckas?^^ Tror inte det.

Nu har jag iallafall fåt enn paus från pluggandet för att se säsongspremiären av Desparate housewifes, de KAN man ju inte missa. Så fick jag en stund vid datorn också. De gillar vi.

Men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer :)
så pusshej kärleksgay<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0