hej igen.

Efter en helg ute på bondvischan är det skönt att vara tillbaka, hemma i stockholm.
Men ändå är det skönt att åka bort från all civilisation ett tag och bara vara, gå runt på farmors bondgård utan smink och låta tankarna bara flyta på. Det är härligt det.
För ett par dagar sen, närmare bestämt, i måndags, hittade jag ett par underbara skor när jag och emma var på stan, så jag tvingade min mamma att gå dit för att köpa de. Till och med priset var perfekt, nedsatt från 999 kronor till 399 kronor.  Men självklart var sista dagen för alla skor i butiken i måndags. Srn slängdes de! Fan alltså...menmen, thats life lixom. Får väl hitta några andra underbara skor.
Förlåt emil, men nu orkar jag inte skriva mer (a)
puss&kram<3

Kommentarer
Postat av: Emma

var de inte kvar? puss

2009-03-22 @ 20:44:17
URL: http://emmasskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0