hellu världen.

Tjafan!

Dagen spenderades med Emy. Vi drog runt lite på stan & flumma. Först köpte jag 8 burn på T-jarlen. Jag menar, man kan ju inte motstå när de finns i 4-pack och kostar 14 kr för ett pack. Det går inte. Så jag köpte 2 stycken. Sen gick vi mot gallerian, på vägen hittade vi en butik som sålde smycken för 10 kronor styck, hela butiken hade utförsäljning. Emy köpte ett par vanliga ringar till mig som lite efterskott på födelsedagspresent. Mycket bra! Sen gick vi till gallerian och Espresso House där vi köpte varsin frapino. Helt underbara drycker, båda tog choklad. Sen satte vi oss i en ensligt hörn och spelade kort, vårt vardagsnöje. Tillslut gick vi till Åhlens city där Emy köpte någonting och sedan satte vi oss där och pratade. Mysigt värre. Sen gick vi hem.

Kul dag!

pusshej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0