jaja

Hej

Nu blev jag tvungen att skriva eftersom emil tjatade xD
Så...nu skriver ja!
Igår fick vi tillbaka matteproven, jag var en halv poäng ifrån vg. Fatta jobbigt! Men igårkväll tränade jag faktiskt. Det kunde man inte tro, att malin skulle träna...frivilligt! Blev 20 min på crosstrainer. Men så var det och efteråt får man den härliga känslan av att man gjort något bra. Lovely!
Idag var jag med Emma, vi bakade. Både vaniljdrömmar och chokladbollarna. Drömmarna blev otroligt goda medans chokladbollarna misslyckades lite efterson emma tog flytande margarin istället för typ...margarin i fast form? Vet inte vad det heter man ja...iallafall. Otroligt bra dag!

Här kommer en hälsning till emil; om du skolkar mer kommer jag mörda dig (a)

Pusshej leverpastej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0