tjenamors!

Tjatja,
dagen spenderades i skärholmens shoppingcenter md min kära moder, borde ha pluggat till No-provet imorgon men kände att jag verkligen inte orkade och behövde åka någonstans, så vi åkte dit. Jag köpte: ett halsband, några örhängen, ett armband, en väska och ett linne. Bilder kommer nog imorgon. Men nu hinner jag inte skriva särskilt mycket mer eftersom jag har en kort paus i pluggandet för att se parlamentet, ett måste varje söndagskväll. Jag är verkligen trött på alla prov och allt pluggande. Snälla ge mig lov!
Måste passa på att klaga lite på melodifestivalen, att hon kunde vinna, jävla operaskit alltså! Menmen, det var säkert bara gamlingar som röstade. Skit alltså!
Men nu ska jag återgå till mitt pluggande.
Pusshej leverpastej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0