hallådär.

Tjenare!

Jag är riktigt duktig på att skriva och uppdatera känner jag. Eller kanske inte va?
Men nu skriver jag, tufft alltså!
Mitt liv flyter på riktigt bra och nu är det endast 12 dagar kvar till NY, sheisse vad jag längtar! Ska bli superduper skojj.
Nu är jag fruktansvärt trött, men har lovat mig själv att vara uppe till 12, men fråga inte varför eftersom jag inte har något svar...
Idag var det matteprov, JAG HATAR MATTE, & så bra gick det. Hähä, åt skogen är mest troligt...
Förresten har jag och min lilla Johan varit tillsammans i 3 månader idag! Tummen upp! Älskar dig johan.
Naej, nu orkar jag tamejfan inte skriva mer...oj svor jag? Jaja, jag skiter i vilket. Nejmen ojj, nu hoppar fula ord ur min mun, and I like it, moahahha^^
okej, ja, jag är konstig, men det är bara att leva med det, jag vet att jag är älskad ändå (a)

en halvtimme tills jag får sova, YEY!
godnatt partyhatt<3

Kommentarer
Postat av: ~*Amanda*~

De gick åt helvete på mitt matteprov... TT.TT

Let's starta en HATA-MATTE-KLUBB!!<33 (a) :D

2009-05-24 @ 22:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0