morsning korsning!

Hejhej!

Vet att jag är bäst på att blogga, men jag hinner inte alltid med sådant :)
Så nu skriver jag, till alla er som klagats glädje!
Nu är det ju så att jag varit i NYC förra onsdagen till i söndags. Och jag måste säga att det var bättre än jag kom ihåg det! Hela dagarna ägnades åt att sola, shoppa, träffa folk, shoppa, äta, åka runt, shoppa & shoppa lite mer ;)
Brände 6000 spänn på 36 klädesplagg(a) Kändes härligt! Ska lägga upp bilderna snart, I promise!

detta var ju då sista veckan av intensivt pluggande, nu är betygen satta och man får hoppas på det bästa helt enkelt, om typ en vecka är det sommarlov! Och om 2 veckor åker jag till Mallorca ;) mysigt värre alltså. Ska bli en härlig sommar. Sen börjar man ju 9an, hemska tanke! Sen kommer gymnasiet, herregud, jag är verkligen inte redo...men det finns ju inget att göra åt saken. Its just to live life.


Laddar upp bilderna snart då :)

pusshej din gay<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0