Snart NYC!

Tjenare allesammans!

Nu är det ju så att i övermorgon åker jag till New York, eftersom jag skött mig i skolan. Ska vara där 4-5 dagar för att shoppa, sola & träffa folk! Fattar ni hur kul det ska bli? Nej, det gör ni nog inte, synd för er, men där kommer jag vara en duktig bloggerska förhoppningsvis, eftersom jag nu fått en ny kamara i konfa-present (trots att jag inte konfirmerat mig). Det är en chockrosa från Samsung, eftersom det är det enda märket jag förstår mig på, hehe...duktig och teknoligisk som man är.

Igår var jag på släktmiddag, hos kusinerna eftersom Oscar (min kusin) fyllt 18, så grattis till honom! Nu får han supa och ha kul, samt schteeka på krogen, haha, som om...
Men det är alltid lika kul att träffa släkten, vissa mer än andra dock, men ändå! Och då var min morbors fru så snäll att hon hade massa shoppningkartor över NYC så de fick vi, och jag har blivit lite besatt av dessa kartor, studerar de in i minsta detalj, och jag känner på mig att jag inte bög packa min väska på full på vägn dit! moahaha, ni som läser detta kan känna er avis, men, jag är självklart värd det.

Och sedan vill jag meddela att jag köpt nya skor till alla er intresserade, ska lägga upp bild snart.

Nej nu ska jag väl lägga in bilderna på skorna! Skojjskojj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0