andra dagen i veckan

och det är tisdag minsann!
jappjappjaaapp.

Matteprov idagdå, gick väl sådär...helt okej antar jag.
Kom faktiskt någonstans på slöjden och fick svar från penpalen, my beloved Tylor, på engelskan. MYS!
Livsis var ju cp...lekte taxibilar? :S menmen, Inga är ju skum!

Efter skolan var det hem, kolla DH & äta glass.
Sedan träffade jag mamma i fältan, köpte en present till min far som fyller år imorgon!
Blev en skjorta :)
Sedan var det bara att dra mig hemåt och skriva Gympa-uppsatsen "Vad är hälsa för dig?"
ganska tråkig men lätt grej!
Sedan var det att hitta på lite övningar till ett motionspass...SKOJ! *host*

Nu ropar sängen på mig, så det är nog bäst att jag springer dit!
PussCiao!

Ps. AMANDA, DU MÅSTE SKAFFA BÄTRE SJÄLVFÖRTROENDE! ds.

jag menar, titta så söt!

Kommentarer
Postat av: ~*Amanda*~

Naaahaaaaawwww!! Ååh Malin^^<3<3

2009-11-18 @ 23:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0