början på en ny skolvecka

HÄRLIGT SOM F*N! :D
Yeey, skola ftw lixom!

Iiiidaag har jag varit i skolan!
surprise!?
Och det var väl som vanligt...
På håltimmen var jag med emil och sophia, sen bara emil.
Vi dega i 300-korridoren.
SKOJ!

Bytte platser på svenskan, sitter numera med agnes, kim & Frennis.
Vi kommer vara det tystaste och lugnaste bordet någonsin tror jag faktiskt...höhö *hosthosthost*
Men det blir väl najsigt värre lixom.

Och efter skolan flög jag och emy till donken.
Supertrevligt :)
Vi satt där i någon timme eller så innan jag sprang iväg till bussen för att möta min mamma och lämna in min mobil på lagning :(
MEN...jag har inte lämnat in den på lagning! :O
De sa att man troligen kan fixa den själv via nätet, typ uppdatera den eller något?
Så jag har kvar min älskling som tyvärr stängde av sig själv för kanske 2 timmar sen?
Och ännu inte har kommit igång, nej det är sorgligt!

Nu kanske folk vill veta vad det är för fel på min mobil?
-hakar upp sig på sms, får sedan ca. 18 per timme av samma sms
-stänger av sig själv ibland utan vettig anledning
-tar ca 1-2 timmar innan den kommer igång igen
-är otroligt seg
-när man får sms stannar hela telefonen upp i en halv minut

Och jag antar att det var det...och jag får typ damp på den :S

Men jag hann iallafall köpa ett par ursköna mjukisbyxor jag och emy hittade i helgen.
Hon har faktiskt redan likadana fast blåa, jag har vita.
hehehehe, men är man syskon så är man!

Sen var det hem, kolla DjungelGeorge 1 och smaska sushi.
LOVELY!

And yeah, that was my day!

Och nu till en liten frågegrej...
Jag och emy (mest emy utan liv) hällde ketchup på brickan, eller ja...på pappret som ligger på, och det var en kändis ansikte.
Kan ni gissa vem det är?

okej....jag förstår om ni inte kan xD

PussCiao!

Kommentarer
Postat av: Slemmil

ja gissar på molle :)

2009-11-12 @ 23:16:55
Postat av: maaui, the one and only

vem är det? :S

2009-11-13 @ 00:17:02
URL: http://maaui.blogg.se/
Postat av: Slemmil

meh.. du vet nicke o molle som man kola på när man va liten på 4:an som sen blev nicke o milla han har typ varit me i let's dance lr nått oxå...

2009-11-15 @ 03:13:13
Postat av: maaui, the one and only

han heter mojje xD

de andra hette nicke och nilla ^^

men ja, det är mojje

2009-11-15 @ 11:52:16
URL: http://maaui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0