galen shoppingdag

kanske inte galen, men kul som fan! ^^
vandrade runt
köpte kofta
fortsatte vandra
träffa karin och emma
gick in på varje H&M för att kolla Jimmy Choo-saker *orgasm*
har hittat 2/3 saker jag vill ha

1. en paljetttröja typ?

2. skor, fast tror att de finns i silver?

3. väska

Detta var även ordningen på hur mycket jag vill ha de.
Så mamma, när du läser detta (vilket jag vet att du gör)
Där har du några julklappar
Skorna&väskan för du välja mellan dessa eller ed hardy på hawaii :)
eller både och! :D
(men skynda! Jimmy Choo-sakerna tar nog slut snabbt!)

Its your choice!

Ikväll ska jag ta det lugnt, kanskekanskekanske plugga matte...
Äta middag snart dårå.

Orkar inte skriva mer nu.
PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0