godnatt

Ja nu ska jag snart sova.
Kände bara att jag först skulle dela med mig av min kväll.
Eftersom att jag är synsk vet jag att ni alla vill ;)

Jadu, gick hem till mamma runt kvart i 6, efter att jag skrivit klart min önskelista till pappa :)
Väl här läste jag lite so, åt, läste lite mer och började montera min blivande byrå :D
Har faktiskt lite bilder från då:


maaui goes händig? ;)

min blivande garderob

insidan av min garderob :)

HÄNDIGA MALIN!!! :D

ohyes, vi lyssnade på denna gamla härliga skivan! ;P

början på byrån.

Nu har vi kommit längre på byrån dock, 2 rutor till är fyllda av lådor/skåp :)

Nu ska jag lägga mig och smsa med frennis som för övrigt håller på att göra mig galen ikväll! Han säger halt fel saker hela tiden! xD typ "jag längtar tills nian tar slut" DAMP!!!!

Aja, ska försöka lugna mig iallafall.

PussCiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0