hej igen

Vet att jag inte skrev särskilt mycket igår, men det är inte alltid man orkar, eller har tid :)

Idag verkar iallafall de flesta ha fått spexfotot, och självklart hamnade det direkt på facebook så jag tattade det.
Och bildern kommer längst ner i detta inlägget.

Iallafall, dagen har väl varit som vanligt, musiken var askul.
Jag, chrissy, freddy & richy var i ett eget litet rum och spelade mycket seriöst.
Piano är ju så vackert :)

Och resterade lektioner var lika kul som en lektion kan bli!
Efter bilden fick jag och Sophia stanna och "rocka så mycket vi kunde" som vår kära lärare så fint sa.
Så vi körde igång, schlager (årets melodifestivalen-skiva) på högsta volym och väldigt högljudd sång genom fönstret.
Samt en det porr & allmänt vacker dans.
Tills samma lärare säger att vi måste dämpa oss?
DUMMA NORLANDSÅSNA!

Men ändå, det stoppade oss inte från att mindre än en minut senare fortsätta rocka, fast denna gången inte så mycket i fönstret :)
Efter ett tag joinade även Kim.

Sedan bar det av till fältan med emy för en ny ben&jerry-smak!
Ni förstår...vi ska smaka (nästan) alla smaker och betygsätta de.
Detta för vi anteckningar över i hennes loggbok.
awsoooooome!
Dagens sma blev "baked alaska" Som fick 4/5. Very yummy!

Sedan hem, äta, kolla DH-box och tillslut äta mer glass.
Tjock som jag är måste jag leva upp till det också xD

och så god såg min glass ut idag (när jag var hemma)

Jag antar att det var det jag hade att säga idag.

Så jag ska väl avsluta med vårt superhärliga spexfoto!
men först måste jag bara säga att vår klass är den stördaste, konstigaste, mest skadade klassen som finns.
Men samtidigt har vi roligast och har bäst sammanhållning!
Ojoj, jag riktigt bävar inför 9ans slut dåjag måste skiljas ifrån dessa underbara individer!
Snacka om att man kommer behöva vattenfast mascara tills dess!
Aja, på fotot ser ni hur sköna och klockrena vi är.


MAN MÅSTE ÄLSKA DET!

Nu ska jag vara duktig och lägga mig tidigt :)

PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0