hell-week is here

Nu har helvetesveckan börjat!
Denna veckan förväntas man hinna med: Spanskaprov, Matteprov, Gympauppsats, Motionsprogram & Teknikuppsats.
CRAZY!!!
Spanskaprovet är dock redan avklarat, och det var ju lätt som fan :)
Det var muntligt och man skulle bara läsa lite och sedan svara på enstaka frågor.

Imorgon är det matteprov och jag har pluggat som en jeffla galning hela kvällen.
Dock lyckades jag pressa in ett bråk med min kära moder också.
Alltid trevligt såhär mot kvällen...*host*

Nej nu har jag varit vaken alldeles för länge!
Måste bättra mig om jag ska överleva denna veckan.

Imorgon blir det ingen träning :(
Ska istället tillbringa kvällen med att skriva en uppsats om "Vad är hälsa för dig?".
Och det kommer verkligen bli suveränt.............
Samt komma på övningar till motionspasset, LYCKA TILL MALIN!

Tror att min mor kommer att få hjälpa till en hel del!

Anyway, nu har jag laddat ner den härliga låten jag och agnes ska ha till gympan...RIKTIG KLASSIKER!

Nej, nu längtar jag bara efter julen, hawaii och min födelsedag.
Speciellt efter att åka bort...
BORT FRÅN GRÅA OCH TRISTA SVERIGE!
blääh


KOLLA SÅ HÄRLIGT!

Aja, godnatt på er
PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0