hemma igen

Kom hem för inte så länge, på väldigt glatt humör.
Som min moder förstörde endast några minuter senare...
bra jobbat!

Iallafall, var ju på stan med emy, vi gick runt och såg på alla fina julgrejer
Det märks verkligen att julen är på ingång.
Julmarknad på plattan och i kungsan!
Och massa fina dekorationer i hela stan :)
väldigt mysigt och härligt!

Sedan var det snabbt hem och direkt iväg igen till matchen
Mot serieledarna
och vi vann med 9-4
faktiskt var jag riktigt duktig
och jesper var grym, som gjorde typ 5 mål! :O
det är sjuuukt!

Aja, snart blir det nog äta och baka pepparkakor
samt förflytta min klädhög från golvet och in i min nybygda garderob!

PussCiao!


Merry Christmas
Joyeux Noël
God Jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0