I feel on top of the world!

Precis som PCD sjunger.
De typ sjunger om mig eller något? :)
Sött!

Anyway, regnig och trist dag.
Men det är inget som kan stoppa mig och mitt goda humör.
Eller mig och emy för den delen!
Jag och min penis ÄGER!

Hade utvecklingssatmal idag också.
Inga babblade på som en höna, inget ovanligt där.
Jag måste prata mindra skit och mer skola på lektionerna.
Alltså räcka upp handen och så.
Men det blir ju inte alltid så lätt när man har scenskräck som jag för det mesta här.
Visst, jag vill vara (och är) alltid i centrum men naej, ibland är det hemskt.
Jobbigt att vara poppis lixom ;)

och snart ska man iväg på träning...
SKOJ!
Men det kan bli skönt :)
Om INTE christoffer och fredrik kommer...
Då blir jag arg.

Nu kommer bilder på mina nya stövlar och allt runt omkring de:


påsen som mamma hämtat på posten


skooooooor<3<3<3


SKO!<3


suddig bild med skor.

Ska kila iväg till träningen snart.
PussCiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0