idol!

Ja nu har idol börjat!
Varför skriver jag då ett blogginlägg när det redan börjat!?
OCH NU NÄR ERIK SJUNGER!!!

jo för att jag är cp :D
Men jag tänkte vara snäll och låta er desperata människor få veta lite om min dag :)

Var i skolan, hade NO-prov, och jag tänker inte ens prata om det!
På gympan var det skoj!
Trots att jag suger som utespelare på speciellt innabandy.
Då kan jag bara vara målvakt och det kan gå lite bättre om jag har min egen klubba och håret uppsatt.
Annars går det åt helvete.

Men thats life :D
Trots att jag var trött och lite emo inuti var jag hyfsat glad idag tycker jag :)
SUVERÄNT!

Efter skolan gick jag hem, lämnade saker, sprang nästan iväg (städerskan var där) och hann ikapp emy x)
Och då var jag påväg till emma dårå.
Väl där inser jag att Tove var där också och det var ju trevligt.
Vi satt och skrattade och pratade i någon timme, sen skulle hon gå och då blev jag och emma ensamma.
Vi pratade då om livet och sånt, samt åt glass och bakade blåbärspaj.
Dock hann jag aldrig smaka på pajen för att jag skulle hem :)

Och nu orkar jag inte skriva mer :O
Måste fokusera på idol.

Skriver nog något senare.

PussCiao

ps. ERIK ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0