in the middle of the week

Onsdag.

Har konstigt nog inte behövt skriva särskilt mycket idag, vilket mitt finger tackar väldigt mycket för! :D
Det känns faktiskt mycket trots att det har börjat bli grönt...TUMMEN UPP PÅ DET!
Kanske är helt "frisk" tills fredag.
Förhoppningsvis innan lördag då jag har match :)
Inte bra att spela match med skadat finger!
Så vi hoppas på det bästa.

Efter skolan var jag med emypemy, vi köpte såklart en ben&jerrys, tjocka som vi är ;)
Denna gången med en ny smak (såklart):

PHISH FOOD!
Väldgt god och chokladig! :D
YUMMY!

Vi skrev vårt svenska föredrag som i ska ha på fredag :)
Tog ganska lång tid och med en del felsägningar:
"Riskpapp"
"I är också ett verb!"
hahaha, otroligt kul om man var där xD
Utomstående kanske inte riktigt förstår, men skit samma!

Vi har iallafall haft en otroligt trevlig dag!

Funderar på att snart byta design igen, till ett jultema :)
Får se om jag har tid för något sådan i helgen eller under veckan!

But you never know.

PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0