its time for a baaath!

aah, snart ska jag hoppa i badet och halvsova.
antagligen lyssna på bandit rock också.
Den kanalen gillas...MYCKET!

Just nu smsar jag med lite folks och ja, gör det jag brukar göra :)
Imorgon ska jag dock antagligen lämna in mobil på lagning...stackars telefon :(
och jag vill inte att ETT ENDA SMS försvinner från min älskling.

Det är sååå kul att läsa igenom de ibland :)
Många minnen dyker upp och det händer att man fällen en och annan tår.
Nej, jag vägrar se mina sms-minnen försvinna!

Och mina bilder och min musik MÅSTE stanna de med.
Annars vägrar jag laga min telefonis!

Anyway, det är sånt som märks imorgon!

Nu väntar badet på mig.

PussCiao!


ÄLSKADE TELEFON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0