kom nyss hem

Kom nyss hem från ikea.

På matchen spelade jag faktiskt inte ens.
Kändes bättre att äverlämna den rollen till fabbe.
Tyvärr förlorade vi trots att han är grymt duktig!

Det blev 4-3 och Jesper gjorde alla våra mål.
Riktigt duktig är han!
Och hans pappa är så snäll att han ska ge mig lite målvakts-tips så det blir ju jättebra!
Båda två är supersnälla :)

Och dagens domare! GUD VILKA SKITHÖGAR!
Helt störda i huvudet :S
Dömde ingenting!
cp

På ikea hittade vi saker till min garderob som håller på att byggas och jag tror att det kommer bli bra :)
Och självklart kunde jag inte låta bli att äta den underbara kötbulls-menyn.
Lite av en klassiker på ikea!
På slutet körde mamma runt mig på en vagn en stund och då fick jag en del konstiga blickar x)
haha, det var kul.

Sen blev det en del tungt bärande uppför våra 3 trappor utan hiss.
JOBBIGT!
Så nu har jag ganska ont i armarna faktiskt :O

Ikväll blir det nog en promenad med min lilla emy!
Ska försöka få henne till att ta med sin kamera så att vi kan fota lite :D
yeeeeeey^^

Äh, ska kolla mer på The Hills nu :)

PussCiao!


IKEA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0