kväll

Nu är det kväll.
Visste ni det? ;)
aah, antagligen!
Jag menar det är ju mörkt ute?
Men det blir ju mörkt redan vid 4 så det kanske är svårt att veta^^
Personligen använder jag mig av klockan.
Och den visar på kväll...

Men anyway, kom hem runt halv 7 efter att ha varit ute med emil till typ halv 6 och sedan varit hemma hos mamma till 20 över 6.
Och ja, det var väl lite skönt att prata lite, trots att vi inte pratade så mycket om just det :)
Vi gick runt i stan, typ fältan, vallhalla, stureplan, tillbaka typ...

Och nu måste jag få skryta ;)

Min penpal har ju addat mig på facebook.
(Penpal är en brevvän vi har i USA, alla i 9an har varsin)
Och killarna i min penpals klass hade en tävling om vems penpal som var snyggast.
Gissa vem som vann?
JO HAN SÅKLART!
wiihoo!
Fett coooooolt.
Och för övrigt är min penpal, Tyler, väldigt gullig av sig och snäll så detta blir nog bra!
Vi ska bli bff's ;)
moahahaha!

På tal om något helt annat, snart är det ju typ vinterbal?
Och då vill jag VÄLDIGT GÄRNA sminka emma&madde, tvinga på de finklänningar och få på de klackskor.
Sen är de nog riktiga tigrar!
Gud vad kul.

Men detta betyder att jag snart måste börja kolla klänningar och skor inför detta event.
det blir skoj med mer shopping!
wooohoo!

ska man köra på...

någon slags långklänning,...

någon slags balklänning eller...

någon lite kortare och coolara klänning?

Hmm....svårt val!
Vi får se vad det blir

Aja, nu måste jag kolla när och var jag har min match nästa helg!
har hört att den är 10.00 utanför stan nästa söndag!?
jag menar, man lär ju dö :S

Aja, PussCiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0