kvällsblogg

Tänkte bara blogga lite om allt och inget.

För tillfället är jag överlycklig eftersom det är "Eminem-all time top 40" på mtv2.
Och det är ju bara huur nice som helst!
Man får se 40 av eminems musikvideos!
*SUPERHAPPINESS!!!*

Tänkte även på att New Moon typ haft premiär på bio?
Eller ska ha?
vet inte riktigt...
är inte särskilt insatt
men har iallafall bestämt mig för att se den!
Såklart med emy
Jag menar...varför ska jag undgå att se på underbara Taylor Lautner bara för att han är med i en dålig film?
nej, när en sådan hunk är med i en film MÅSTE man se den!
jag menar kolla bara:

JAG DÖÖÖR!
*dregeldregeldregel*
KÅTSLAG!

ojoj, nej så den ska jag se x)
fast ska nog blunda då cullen-gubben kommer in i bilden.
det bränns ju i ögonen :)

aah, nej nu har jag inget mer att skriva!
eller...på tal om något snyggt och sexigt...CHECK THIS OUT!

sexy eminem (L)

Godnatt PussCiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0