maaui goes snäll?

Hmm...
går det?

Jadu jag har iallafall bestämt mig för att försöka.
Visst, jag är snäll mot de flesta, men det finns ju vissa jag varit mindre snäll mot.
Och det är ju inte så bra.
Så jag ska faktiskt försöka förändras lite.
Det blir ju inte någon drastisk förändring eller så men ja.

Orar inte vara intrigmakerska längre :)
No more bråk.
På ett tag iallafall...

Vissa vet anledningen till varför jag ska försöka göra detta och vissa inte :)
De som inte vet får fortsätta leva i ovisshet.
De som jag tycker behöver veta, vet.

Ikväll ska jag förövrigt lägga mig hyfsat tidigt.
Typ 12?
Jag känner att jag verkligen kan behöva massa sömn!
VIKTIG INFO!

hahaha, som gruppen på facebook "Glöm inte Malins viktigt info"
söt mikael alltså!

Äh, palla skriva mer nu :)

PussCiao!


Kommer det att hålla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0