morsning korsning

Sov hela 12 otroligt sköna timmar i natt.
Lite mer faktiskt :)
Somnade i soffan halv 12, vaknade 1, tog bort smink & borstade tänderna, la mig i sängen och somnade med detsamma :D
Vaknade 20 över 12 ;)

Dagens planer är att först gå ut på stan med emy, ska nog köpa 2 koftor.
Därefter ska jag hem och plugga, HAPPINESS!
*host*

Men det är det som behövs göras förr eller senare.
Lika bra att göra det idag då.
Ska sitta och räkna matte, skooj......

Nu väntar jag på att min kära moder ska komma hit med mitt smink.
Är ju hos pappa nu och så glömde jag sminket hos mamma...
Och jag menar, gå ut utan smink är något man helst inte gör :)

Så under tiden sitter jag och nördar eminem på youtube.
Har sett samma video om och om igen flera gånger nu.
Kan det utantill!


Kolla så underbar han är live!
Han är så vacker i sina rörelser.
Ojoj, tänk att få se honom live.
det är en stor dröm!


Nej, nu ska jag fortsätta lyssna&kolla på videon :)

PussCiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0