såå längesen!

OMG!
såg nyss pokemon på tv, shit vad längesen det var jag såg det :O
Saknar det så mycket!
fast alltså, de gamla programmen var ju bättre, med de orginella pokemonen.
senaste gången jag såg det var nog i typ 6an eller 7an då jag och lovisa såg första filmen och grät^^ men det är faktiskt sorgligt när ash blir förstelnad! Och alla pokemonen börjar gråta och tårarna flyger till ash och han börjar leva igen!
Gud vad jag vill ha en egen pikachu!
aaaaawh, det har jag typ velat hela mitt liv x)

Jaja, nog pratat om pokemon.

Idag vaknade jag halv 1.
Somnade halv 2.
Förstår ni vad det innebär? :D
JAG SOV 11 TIMMAR!
*happiness*

Idag ska jag nog bara vara hemma, så småningom gå till mamma och börja plugga, SKOJ!
PussCiao!


ÖVERSÖT PIKACHU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0