ska snart ut igen

Snart ska jag ut och träffa min älskling.
Vi ska fika på espressohouse och bara mysa!
Det blir nog suveränt :D

Idagdå, jävligt kul dag!
Speciellt inriktningen :)
Jag och penis var galna (som vanlift) och livet var bara komiskt.
Fick sms från en trevlig ulf som tydligen kände min mamma...
Dock visade det sig senare vara någon helt annan, STOR BESVIKELSE!
Ulf var söt.

Och till alla er som tror att jag kommenterat några bilder på bilddagboken som "Anonym" har ni helt fel.
Jag skulle inte ens drömma om att kommentera de...
Så dessa tankar kan ni ge upp nu med detsamma.
för det var sannerligen inte jag.

Och nu har vi det avklarat.

Nej nu ska jag ut.
PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0