skadad

Blev skadad på träningen dag.
Snacka om olyckshand! (höger)
Förra veckan fick jag ett blåmärke på handflatan
Denna gången fick jag blåmärken på pekfingret och lite senare kom tor.
Han skulle göra mål, jag tog bollen på marken, han ¨hade för ög fart för att stanna så det blev lite pang.
Hans klubba på mitt finger och jag började blöda under nageln :O
fett läskigt!
Så jag skaffa ett plåster och fick fortsätta stå.
Vilket bara gjorde mig glad.
Dock var jag helt cpdålig på P94s träning...

Vet inte vad det är men allt gjorde ondare än vanligt idag
trots att alla sköt sina vanliga stenhårda skott så var något annorlunda.
Äh, wtf, skit samma.
+ att det kändes som "den officiella alla-skadar-malin-dagen" xD

Matten idag gick till att plugga SO, sen var det prov.
Hyfsat lätt faktiskt :D
Efter detta var det slöjd, och vi ann äta innan.
Jag har kommit någonvart i slöjden så det blir nog inget åtgärdningsprogram iallafall :)
Och jag insåg att de små byxorna jag gör även passade på mig!
Sjukt hett.
Engelskan var superkul faktiskt.
Emma och Madde är ett par skojiga flickor och dagens kommentar är:
"vilka mobbade kakor" av: Madeleine
Sjukt klockrent
Även andra saker var värda att skratta lite åt under denna lektion :)
Livsis var inte kul, kändes väääldigt meningslöst.

Sen jag kom hem har jag inte gjort särskilt mycket...
otroligt skönt faktiskt

Ska spela lite piano nu och sedan sova :)

PussCiao!



syns kanske ints så bra, men om man tittar noggrant ser man ett blåmärke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0