släktpartaj!

Hela tjocka släkten gick för ungefär en timme sedan :)
Nu är det fett tyst xD ASSKÖNT!

Dagen har till största delen bestått av att förbereda inför 1a adventsfika/mingel med släkten och att gå runt och prata med släkten.
Vaknade faktiskt halv 11, SNACKA SINNES!
av att jag hade ont i magen.
Gick upp någon timme senare, rensade min klädhög och la in de i byrån, nu är golvet tomt (y)
Efter det sminkade jag mit superspeedat och sprang sedan till fältan och bikbok för att handla ascoola paljett-leggings! Som jag senare hade på mig under dagen.
De är riktigt snygga på också måste jag säga :)
Så det är jag glad över!

Släkten började droppa in runt 3 och någon halvtimme senare var det tjockt med folk!
Jag stod mest i ett hörn med kusinerna och pratade, som vanligt.
Dock blev jag lite senare uppskickad för att ha hand om och roa de små barnen som sprang runt som vildar!
Vi satte igång ensam hemma och sedan satt alla lugnt och stilla och tittade.
Och jag kunde inte gå därifrån så jag blev fast med de små sötnosarna xD
"Malin, varför säger de så?"
"Malin, vakta min plats"
"Malin, heter du sjönell i efternamn?"
"Malin, heter din mamma ylva?"
"Malin, har du paljetter på dina byxor?"

haha, malin, Malin, MALIN! ^^

När de väl gått var man helt utmattad!

Ikväll blir det troja, som börjar 21.00.
Ofta man vill missa sexnissarna Brad Pitt och Orlando Bloom, MAN FÅR JU SE DERAS MAGAR!

Och svar ja, jag är magoholic!
Killars magar är bland det bästa, mysigaste och sexigaste som finns!
Jag syftar på tvättbräda då, MUMS!
SÅ JÄVLA HETT!







WOWA WIWA!
första bilden har jag t.o.m. på min mobil!
SÅ JÄVLA SEXIGA BILDER!

Okej, ska sluta skriva om detta nu innan jag får kåtslag ;)

Ska istället göra något vettigt, vet bara inte vad ^^

PussCiao!

Kommentarer
Postat av: Tom

Wow! Älskar också magar... så sexiga..

med lite rutor... yumm...

Vågar du lägga upp en bild själv, här:

http://magbloggen.wordpress.com/2010/08/23/tom-vagar/

ha'de ;-)

2010-11-25 @ 21:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0