Sovdags

Just nu ligger jag i sängen och ska snart sova, måste bara smsa lite till :) Jahapp, vad har jag gjort ikväll då? Kollade idol som jag skrev i förra inlägget. FAN, att Rabih åkte ut, jag gillade faktiskt honom. Och jag har hunnit träffa en hemlig pojke och då gick det hett till ute i kylan xD hahaha. Och väl hemma igen kollade jag på "ensam hemma", verkligen en klassiker såhär mot julen. OMG, TÄNK ATT DET ÄR JUL SNART, AAH!^^ lite mer än 6 veckor kvar bara ;) anyway, filmen var lika bra som vanligt och jag njöt av varje sekund. Så otroligt klockren grabb är svårt att hitta! Ojoj, älskar den filmen. Nu orkar jag inte skriva mer så jag får säga "hejdå, vi ses, adjö, farväl. Godnatt, sov gott min vän, var glad som jag för allt känns bra och jag vet att vi snart ses igen, vi ses snaart igeeen" ja, direkt taget från "nalle har ett stort blått hus". Men ändå, PussCiao

Kommentarer
Postat av: the one duuh

du vet att de finns fler än 1 ensam hemma film...

2009-11-07 @ 02:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0