sovmorgon

Nu är jag väääldigt irriterad på min jävla dator!
Har sovmorgon till 5 över 11, men eftersom att jag ligger lååååååååååångt efter i min teknik-uppsats tänkte jag vara duktig och gå upp tidigt så att jag kunde skriva ut massa fakta om min energikälla.

Men självklart ska internet krångla, det tog en halvtimme att få igång den, tio minuter att komma in på internet och nu är det så långsam att jag dööör!

Så jag vaknade halv 9.
OCH MISSADE EN HEL DEL SÖMN!
och sömn är en ev de viktigare sakerna i mitt liv, då jag blir trött och riktigt grinig när jag inte får sova.
BLÄÄÄ!
Är sååå glad över att jag ska få en ny dator i julklapp!
Herregud, denna skrothögen är ju typ 35 miljarder år gammal!

Och eftersom att jag glömt skriva upp vad jag kräver att datorn ska innehålla på min lilla önskelista jag tappat bort kan jag lika gärna skriva det här eftersom att mamma läser allt jag skriver.

Here it comes:

-inbyggd webbcam
-stort minne
-photoshopliknande program
-snygg utsida
-stor skärm
-sköna knappar
-bra ljud
-snabbt internet

Och det var nog allt jag kom på för nu.

Och igår höll jag på att få ett utbrott på min mobil!
Vi skulle uppdatera den via datorn.
men nej, det ville han inte alls.
Utan han skulle krångla och vara jobbig.
Det slutade med att han stängde av sig själv och då är det verkligen kört -.-''

Och ja, min mobil är en han, och han heter Rut!

Det var det jag hade att säga.

Men för att lugna min ilska till min mobil & dator lyssnar jag på tillfället på rock.
The best medicine eveeer! :D

Nej nu måste jag gå och käka frulle.
Ska försöka komma i tid och möta emy.
Och hon får ju sina små dampanfall när jag kommer sent så jag antar att det är väldigt brådskande.
MÅSTE SPRINGA FÖRFAN!
klockan är typ 20 i :S

Sheisse.

PussCiao!

Kommentarer
Postat av: Eschmil

photoshop got ju att ladda ner juuh >_> vem bryr sig om utsidan xD ? och... internetet sitter ju inte i själva datorn....

2009-11-19 @ 16:27:18
Postat av: Slemmil

photoshop går ju o ladda ner >_> vem bryr dig om utsidan och... internetet sitter ju inte i själva datorn....

2009-11-19 @ 16:28:51
Postat av: maaui, the one and only

men skiiiiit samma!

JAG VILL HA EN SNYGG UTSIDA!^^



var inte elak, det är vad jag vill ha i min dator iallafall :P

2009-11-19 @ 17:14:51
URL: http://maaui.blogg.se/
Postat av: Slemmil

jaja okej >.<

2009-11-20 @ 16:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0