tillbaka

Nu är jag hemma igen efter ungefär en timme ute i kylan med emy.
Först stod vi i ett hörn (vi och våra hörn) och visste inte vart vi skulle gå, beslutade oss för att gå uppåt, vilket tog slut på vallhallavägen, där svängde vi, träffade magnus, följde honom en bit, kul!, gick runt i starrängsringen och sedan till ett nytt hörn!

Vi hann med väääldigt mycket skratt under denna timmen.
- Hysteriska skratt
- Humhumhum hum hum
- *efterbliven-blick*
- inse att vi är ceperales pares (2048576 ggr)

Och en javla massa mer jag inte orkar skriva xD
skoj (y)

Kul som fan var det iallafall, men det är det ju altid när jag är med min penis! :D

hihi, ska väl gå och lägga mig så småningom...

PussCiao!


gammal & supersöt bild på oss! :D


Kommentarer
Postat av: Slemmil

ceperal........>_>...

2009-11-22 @ 00:23:16
Postat av: maaui, the one and only

jag vet att det är cerebral, men detdär är vårat eget ord (a)

2009-11-22 @ 12:49:27
URL: http://maaui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0