usch och fyfan!

JAG HATAR SKOLA, PLUGG OCH LÄXOR!!!
Jag kommer få ett utbrott :S
Sheisse...
att jag suger på att planera gör verkligen inte saken bättre!
USCH!

Det säger lite om min kväll faktiskt.
Eller rättare sagt, ALLT om min kväll!
Dagen tillbringades ju såklart i skolan, helt ok.
Efter skolan mötte jag och emy frennis för att överlämna hans gympapåse som han så duktigt glömt i korrodoren xD
KLANT!
hahaha
Sen drog vi till fältan och donken
GLASS FTW!<3<3<3
och sedan vandrade vi runt som två zombies i hela fältan i ca 2 timmar...vi hann ett varv........typ^^
Tills vi satte oss på någon bänk och vad cp :)
SOM VANLIGT!

Nu har jag inget mer att säga.
Ha det så bra!

PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0