blev inget norrland :'(

nej, det blev tyvärr inget norrland för mig idag!
tyckte att skolan ändå var viktigare, tyvärr...
Så jag är kvar i stockholm...
och borde plugga till provet imorgon, men jag har typ ingen ork?
ganska irriterande med tanke på att jag egentligen vill plugga för att kunna svara rätt på provet imorgon...
usch!

Nä, nu ska jag berätta om min dag istället.
Började med HLR, hjärt-och-lungräddning
det var ju lite kul, trots att jag och augusta faila lite xD
Men sedan var det bild, kom på en urusel idé men måste nog köra på den,
och sedan var det lunch, då köpte såklart jag och emy kakor (L) och pluggade
Sedan bar det av tillbaka till skolan för engelska.
Och efter detta skulle jag vänta på emy som hade prov och då var jag lite med johan.
Sedan gick jag och emy till fältans bibbla och pluggade.

Efter det gick jag hem (skulle pluggat) men satte mig vid datan...sedan bar det av till det som skulle varit träning men den var inställd så jag och lovisa skulle träna knattar men det var ingen där så vi lekte lite med p-95, typ tog deras mössor och bollar och ja, det slutade med att jesper råkade peta mig i ögat och det var vääääldigt läskigt! och sedan skulle pojkarna ut och springa xD
har fått ett erbjudande från deras tränara också men jag tänker inte berätta vad ;)

anyway, det var ganska kul ändå :)
Nu ska jag försöka smälla i mig något!

PussCiao!


HAHAHAHAHAHA! en del av P95 :P
omg, hahaha xD



...det var inte meningen att förföra dig, det bara blev så...


Kommentarer
Postat av: Agnes

Klart vi inte failade!!! de va ju alla andra som gjorde fel :D:D

2009-10-02 @ 20:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0