eminem

Nu är det så att min lilla vän emy påminde mig om eminem för ett par minuter sedan
Nu har jag hunnit kolla hans nya video med Lil' Wayne, Kanye West & Drake- Forever
Den var väldigt bra, inte så mycket hans stil men allt han gör är bra så skit samma!
Och jag har varit inne på hans hemsida och insåg att jag är riktigt smart!
Det går ju att internet shoppa därifrån också!
Är just nu inställd på en hoodie för $40


(den är egentligen svart)

Och den är ju alldeles underbar!
MÅSTE HA!
gaaaah

Och sedan hittade jag en asfin bild på honom också;
Eminem
SÅÅÅ SNYGG!

och jag tycker att alla ska gå in på denna länken:
http://ema.mtv.co.uk/artists/eminem
och rösta på honom så att han vinner!
IIIIH, min älskling (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0